Pomocník
Ak je ste zadali správnu emailovú adresu a vyplnili správne údaje registračné číslo, meno priezvisko a koncovku rodného čísla (za lomkou), dôvody, prečo Vám nebol doručený náš email, môžu byť nasledovné:
- Skúste počkať 5 minút či bude email doručený
- Emailový server príjemcu odmietol prijať poštu
- Emailový server príjemcu zaradil email do priečinkov nevyžiadanej pošty „Spam“ alebo „Junk“ prípadne priečinky typu „Reklamy“ a pod.
- Vaša emailová schránka je plná
V týchto prípadoch odporúčame nasledovné:
- Prosím skontrolujte si spam kôš vo vašom e-mailovom konte. Niektoré free e-mailové servery (napr. gmail.com, alebo zoznam.sk) umiestňujú automatické odpovede do SPAM priečinku. Jednoduchým označením správy, že nejde o SPAM viete správu presunúť do priečinku „Doručená pošta“. Ďalšie správy už budú prechádzať správne
- Vyčistite si emailovú schránku
- Ak Vám aj napriek vyššie uvedeným krokom email na nastavenie prístupových údajov do portálu skzzedu.sk neprišiel, kontaktujte prosím komoru na adrese: vzdelavanie@skzz.sk